Szanowni Państwo, Od 1 grudnia 2002 r. zmienione zostały zasady sprzedaży oprogramowania firmom geodezyjnym i geodetom uprawnionym. Obecnie po otrzymaniu pisemnego zamówienia: listu, faksu lub formularza ze sklepu internetowego, skontaktujemy się z Państwem, weryfikując zamówione oprogramowanie względnie klucze sprzętowe i poprosimy o dokonanie przedpłaty (przelewu) za zamówione pozycje. Na życzenie będziemy wystawiać Państwu fakturę proforma lub fakturę vat, na podstawie których to dokumentów będzie dokonywany przelew. W powyższym przypadku nie zmienia się sposób finansowania przesyłki - GEOBID pokrywa koszty pocztowej przesyłki poleconej do Klienta. Drugi wariant (na wyraźne życzenie Klienta), to wysyłka zamówionych pozycji przesyłką kurierską. Tutaj jednak koszty przesyłki przerzucane są na Zamawiającego. Aby ułatwić dokonywanie przelewu, poniżej podajemy nasz adres i numer konta bankowego: GEOBID Spółka z o.o. Bank PKO SA - Grupa Pekao SA o/Katowice |