Załącznik nr 8
Zasady sporządzania i prowadzenia "Mapy przeglądowej zgłoszeń robót"
Mapę przeglądową prowadzi się w formie nakładki na mapę topograficzną w skali 1 : 10 000 dla każdej podstawowej jednostki segregującej.
Po przyjęciu zgłoszenia roboty geodezyjnej należy wkreślić w sposób nietrwały na mapę przeglądową punktowo, liniowo lub powierzchniowo zasięg zgłoszonej roboty oraz wpisać numer porządkowy z KERG.
Po przyjęciu do zasobu dokumentów powstałych w wyniku wykonania zgłoszonej roboty należy usunąć jej oznaczenie z mapy przeglądowej.
W przypadku zgłoszenia roboty, której zasięg dotyczy więcej niż jednej podstawowej jednostki segregującej należy jej zasięg wkreślić również na pozostałych arkuszach map przeglądowych podając na nich pełny numer (numer podstawowej jednostki segregującej, w której wpisano zgłoszenie i numer porządkowy z KERG).
Fragment mapy przeglądowej przedstawia załącznik nr 8.1, a wzór opisu pozaramkowego - załącznik nr 10.
Załącznik nr 8.1